Известие

Collapse
No announcement yet.

Крушки километраж?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Може и да свети. Аз смених и на оборотмера вчера, че новите светеха по силно. Старите бяха почернели. Сега и на малките уреди трябва да сменя, че и те светят слабо. Там същите ли са да не отварям първо да гледам?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Може и да свети. Аз смених и на оборотмера вчера, че новите светеха по силно. Старите бяха почернели. Сега и на малките уреди трябва да сменя, че и те светят слабо. Там същите ли са да не отварям първо да гледам?
      Същите са, 4 или 5 бяха.

      Първоначално публикувано от Bonev Покажи съобщение
      С диодни няма ли да свети по-добре?
      Съмнявам се, вътре е със световоди и се изисква разсеяна светлина. Светодиодите светят насочено
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #18
        Смених ги вече аз. Изкупих на магазина крушките. По левче на парче на Хела. W5/1,2W
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          И аз днес смених 4бр. крушки (2 на километража, една на горивомера и една на часовника). На километража беше изгоряла само едната, но прецених, че ще е по-добре да ги сменя двете, за да светят еднакво - знам от опит, че новите светят по силно още от Брава-та На часовника смених само едната, защото мястото е малко и не се забеллязва разликата
          Крушките които си купих бяха NARVA, от Кауфланд - по 2бр. в опаковка (1,19лв.)
          Незнам защо имаше толкова много винтове по средната конзола Може би носач се сваля по-бързо от смяна на изгоряла крушка по уредите по средната конзола (това за вътрешния фейслифт)
          Alfa Romeo 156SW 2.4JTD 2003 Distinctive
          Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Bonev Покажи съобщение
            С диодни няма ли да свети по-добре?
            Имаше тема, където се дискутираше смяната на крушките на врътките на климатика със светодиоди.
            Имаше мнение, че светят доста по-силно и дразнят вечерно време. Но от друга страна - силата на светене може да се регулира... Който има свободно време и здрави нерви нека сподели ...
            Alfa Romeo 1.8 TS `98
            sigpic

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
              Имаше тема, където се дискутираше смяната на крушките на врътките на климатика със светодиоди.
              Имаше мнение, че светят доста по-силно и дразнят вечерно време. Но от друга страна - силата на светене може да се регулира... Който има свободно време и здрави нерви нека сподели ...
              Да, за врътките знам. Аз имах диоди, но не ми сложиха съпротивления и изгоряха за 1 седмица. Определено не ме дразнеха вечерно време.
              sigpic
              Subaru Legacy 3.0 H6
              Alfa Romeo 156 2.0 - Ex
              0888 511 533 - Бонев

              Comment


              • #22
                Трябва да ги смениш всичките , иначе ще има разлика
                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                sprint tropheo
                155/1.8
                156/2.0 Selespeed

                Comment


                • #23
                  И аз онзи ден сменях крушка на километража. Който се чуди как става, добре е обяснено в този пост:

                  http://forum.alfa156.net/forum/forum...TID=17444&PN=1

                  Във варна има такива 1.2V на Гарвана ДО ОМВ-то под мир за по 50 ст. парчето.
                  Alfa 156 SW 2.4 JTD 150hp

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от t_bozhikov Покажи съобщение
                    И аз онзи ден сменях крушка на километража. Който се чуди как става, добре е обяснено в този пост:

                    http://forum.alfa156.net/forum/forum...TID=17444&PN=1

                    Във варна има такива 1.2V на Гарвана ДО ОМВ-то под мир за по 50 ст. парчето.
                    Обяснено е, но за тези без фейслифт. От опит казвам че при фейслифта, смяната може да стане и без да се махат напълно пластмасите на средната конзола. Само се вади CD-то, леко се накланят пластмасофите кори напре и се вадят уредите. Малко пипкаво, но става
                    Alfa Romeo 156SW 2.4JTD 2003 Distinctive
                    Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Смених ги вече аз. Изкупих на магазина крушките. По левче на парче на Хела. W5/1,2W
                      Брато внимавай аз съм питал и ми казаха че хелла не произвежда сама този модел - някой го прави за тях - демек следи си таблото да не стане раховец
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #26
                        Ами... чак пък раховец Не греят повече от оригиналните ако това имаш предвид. Пипах ги на ръка почти не се усеща топлина. Знам за това щото патих на работа с една машина така. Слагах такива крушки по табллто но на друг производител и се стопиха бутоните.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          как се вади целия цокъл ?

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от rankovtsv Покажи съобщение
                            как се вади целия цокъл ?
                            Завърташ обратно на часовника на четвърт оборот и дърпаш Крушката се вади също с дърпане.
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #29
                              а има ли специален бушон за дисплейчето за изминати километри че след като смених крушката то не работи?

                              Comment


                              • #30
                                Има крушка и зад него. Или си я изгорил като си я бутал или си я разместил и не контактува добре.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X